نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
4249
-
الف
+

درخواست «جکی چان» از رزمی کار ایرانی

«جکی چان» از «مسعود جعفری» رزمی کار ایرانی دعوت کرد تا در پنجمین دوره جشنواره بین‌المللی فلم اکشن به عناون مهمان ویژه اشتراک کند.

به گزارش آی فیلم 2 ، «جکی چان» ستاره مشهور فلم های اکشن از «مسعود جعفری» رزمی کار ایرانی دعوت کرد تا در پنجمین دوره جشنواره بین‌المللی فلم اکشن «جکی چان» که از 30 سرطان(تیر) تا 5 اسد(مرداد) در شهر تاریخی داتونگ چین برگزار می شود، به عنوان مهمان ویژه اشتراک کند.

«مسعود جعفری» یکی از چهره‌های معروف هنرهای رزمی که در سال‌های اخیر در سطح بین‌المللی در بخش سینمای رزمی فعال بوده ، به‌عنوان مهمان ویژه کشور ایران در این جشنواره حضور خواهد داشت.

آقای جعفری رئیس موسسه بین‌المللی اژدهای سرخ قهرمان فستیوال جهانی شائولین در سال 2014 میلادی و همچنین برنده تندیس طلایی اولین جشنواره بین‌المللی فلم راه ابریشم برای بازی در فلم رزمی اژدهای سرخ است.

این جشنواره با هدف زمینه تبادل اطلاعات برای فلمسازان و بازیگران اکشن و همچنین ایجاد زمینه‌های همکاری برای شکوفایی فلم های اکشن و رزمی در سطح جهان برگزار می‌گردد.

«جکی چان» ستاره پرفروغ فلم های رزمی که تاکنون در بیش از یک‌صد فلم به ایفای نقش پرداخته و تبدیل به چهره‌ای محبوب و جهانی شده است، در تلاش است تا با برگزاری این جشنواره خونی تازه در رگ‌های سینمای اکشن ایجاد نماید.

تسنیم نوشت: همکاری نزدیک سینمای ایران و چین با تلاش‌های «مسعود جعفری» و فعالان این عرصه می‌تواند مسیر تازه‌ای برای گسترش سینمای دو کشور به همراه داشته باشد.

بیشتر بخوانید :

حضور آمیتاب باچان و جکی چان در یک فلم ترسناک

دیدار هرتیک روشن و جکی چان در چین + عکس

تیزر فلم جدید «جکی چان» با نام «کوهنوردان» نشر شد

م ح/ ب م

نظر شما
ارسال نظر